fredag 14 januari 2011

Blandade sötsaker och ett mirakel.

För att inte vara så grymt förutsägbara så var vi inte på simhallen igår, se där, även vi kan ändra oss. Däremot hälsade vi på Effe och Mia som vanligt, men det var vi tvugna till. Mia hade byggt ut sina tatueringar med en väldigt söt humla vi bara var tvugna att titta på.
Herrugud, humlan har hatt och skor! (den är inplastad)
Well, vi åt blomkål, drack kaffe och såg på tv. Gjorde en jätteblunder på Vem vet mest, stör mig fortfarande. Sen var vi med om något fantastiskt, ja nästan ett mirakel. Vi såg en dokumentär om ett amerikanskt par som fick sexlingar, vi fick följa med från insemineringen till så bebisarna kröp omkring. Ungarna föddes med kejsarsnitt och var så klart för tidigt födda. Jösses vilka små aliens! Men nu till miraklet. Inte en endaste liten ynka plutt gång tackades gud! Vafan, det är en amerikansk dokumentär! Från Arizona! Dom tackar ju för bövelen gud när dom tankar bilen. Antigen var filmen klippt för att passa europeér eller så var det ett väldigt vettigt amerikanskt par. Nu säger jag ju inte att gud inte finns eller så, det är upp till var och en och det finns inga bevis för någonting, men man behöver inte tacka hen för allt som händer.

Nu raskt över till nästa sötsak, ett hem för övergivna sengångare! I Costa Rica finns tydligen ett sådant hem, åh vilka gullungar! Vill också ha en sengångare som hänger i takfläkten och typ gör ingenting. Men jag får nöja mig med mina katter. Dom är fina också.


Klippet är från aftonbladet så det är en hel del reklam och sånt, men ta er tid att vänta, det är värt det. Syns inte klippet? Klicka här.


Pungråttan Heidi får också vara med.


---

Har inte hört något om festligheter ikväll, man kanske skulle ringa den trogne Rick...

---

Ingen sötsak men väl jag i dagens kläder. Har aldrig visat mig offentligt så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar