måndag 24 januari 2011

Presenter - En genomgång

Nu är hela födesedagshelgen över och jag sitter och jäser med tonvis av tårta, kebab, oxfilé och smörgåstårta i magen. Motbjudande nu, men fruktansvärt gott då. Helgen var lysande. Effe och Mia på fredag, mamma och styvpappa på lördag, Bettinas släkt på söndag. Kvarvarande släkt ska jag fira med lite senare.

Men nu! Genomgång av presenter, det viktigaste när man fyller år.

* Kroppsvårdkit från svärmor dä. Rengöringskräm, raklödder, antirynkkräm, ögonkräm. Välbehövligt!
* En pälsmössa från Ben Sherman från Bettina. En helt fantastiskt varm och snygg mössa. Tyvärr är jag förbjuden att bära den offentligt, utan den är tänkt för fjällen i påsk. Men jag tänker ha den i smyg.
* Överlevnadslåda från Effe, Mia och Fredrik. Innehåller bland annat fiskedrag, luftfräschare, 5-56, listmassa, ciggaretter.
* Biljetter till RISE AGAINST från mamma, pappa, styvmamma, styvpappa, systrar och Bettina. Jösses vilken present! Det bästa bandet sen Dropkick Murphys. Ska dit med Bettina i Mars, så jävulskt kul! JA!
* En jacka från Stone Island från svärmor dy. Alltså, det är ingen liten present.. Stone jävla island.. Vågar dock inte ha på mig den i Milano :)
* En videokamera! Från hela Bettinas släkt. En Kodak Playsport HD1080. Som ni vet så gillar jag att filma, och det ska jag göra mer nu. Naturligtvis fungerar den som en kamera, 5 megapixlar. Stativ och fjärrkontroll medföljer, inga problem att fota sig själv i fortsättningen dårå. Och javisst, den fungerar under vattnet!
Den lila kameran i mitten hör inte hit, den råkade bara hamna där.

Mössan på.

Jackan på.

Tårtan Mia bakade, det var lika god som den såg ut!

Fotar under vattnet, hoho!

Testar kameran, notera fjärrkontrollen i handen.
Jag fyller inte alls jämnt, utan bara 31, ändå fick jag helt fantastiska presenter. Tack så mycket alla!

2 kommentarer: