tisdag 3 maj 2011

Läget?

Jodå bara fint. Sitter på jobbet och har just ätit lunch, falukorv och stuvade makaroner från igår. Blir samma sak till middag. Det är tisdag idag så det innebär att jag även jobbar kväll på Ersboda, trevligt. På Ersboda är det ett jäkla spring på kvällarna så man har fullt upp med att låna ut. Här på skolan så går det mesta arbetet ut på att dirigera låntagare till rätt bok.

Våren verkar ha kommit av sig, kallt som tusan idag - tur man har värme i bilen. Bilen ja, den ska in på koll imorgon. En verkstad ska undersöka hör mycket de ska ha för att laga den. Jag tror inte att det blir så dyrt att försäkringsbolaget väljer att lösa in den. Meeeen man ska alltid räkna med det värsta. Har tittat runt på lite bilar och hittat några pärlor, men jag är väldigt tveksam om jag får köpa dem för min bättre hälft :)



Nae, om man skulle ta sig en kopp kaffe för att sedan börja rensa lite i hyllorna?

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar