torsdag 5 maj 2011

Blandat trams

Jag har ju lovat att blogga minst en gång varje vardag, men ibland är det svår att hitta på något bra att skriva om. Det händer inte så huvva mycket just nu, väntar mest på sommaren. Det blev minsann en lång mening.

Jag och Bettina gick bananas på stadium igår och köpte sportkläder som om den inte fanns någon morgondag. Bettina fick nya gymnastikskor, shorts, träningslinne och en baddräkt. Jag fick nya shorts samt så fick vi båda nya träningsväskor. Idag ska det spelas badminton!
Här är grejorna.
Ramlade även över några gamla bilder på mig själv. Jag antar att alla jätteintresserade av mig (eftersom ni är här), så varsågoda!
17:årig blond tok.

15:årig dödsmetallare.

15:årigt långhårsmonster.

16:årig punkare.
Uhm ja.

Bonus! Här ligger jag lite risigt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar