onsdag 2 mars 2011

Hei på er alle naboer!

Gårdagens besöktstatistik, mycket populärt att surfa runt på svenska bloggar efter vallafiaskot :) Roligt med en spanjor också, hola!

Idag tar vi nya tag i sprintstafetten, vallarna har varit ute och testat sedan igår, och jag hoppas att de inte försöker få till de absolut bästa superduper skidorna, ju mer trixande, dess sämre verkar det gå. Eller jag vet inte, jag kan ingenting om sånt. Men hur som helst skulle det sitta grymt bra med några medaljer idag. Dubbelt guld och jakten är igång. Meeeen norrmännen, finnarna och rysslarna ser farliga ut. Vi får inte heller glömma polackerna och slovakerna... eller italienarna eller fransmännen. Eller kanadensarna. Fan, en final vore väl trevligt i alla fall?

Svenska lag:
Emil Jönsson och Jesper Modin
Charlotte Kalla och Ida Ingemarsdotter


 GOSWEGO!
En av tröjorna jag snickrade ihop i höstas, innan projektet rann ut i sanden, men det går bra att beställa, kontakta mig om ni är intresserade :)


Slänger väl ut de andra också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar