tisdag 4 januari 2011

Tisdag

Idag har det flytit på bättre på jobbet, battlat med ekonomin, läst boktips, uppdaterat hemsidan med mera. Ni ser att jag gjort en ny logga här ovan men är fortfarande långt från nöjd, nya uppdateringar är att vänta. Hockeyn igår gjorde mig en smula upprörd så sömnen inföll sig inte när jag ville, kontentan är att jag är lätt trött idag.

Ikväll blir det vikning av tvätten från igår (den del jag inte strök), eventuellt lite simmning samt tv-serietittande. Är inne på Mad Men just nu, fantastisk serie än så länge.

Så här ser jag ut idag. Scullycap, Lonsdale samt fjortisvinkel och trötta ögon.


Det var fint i Vännäs idag.

---

Okej, en sån här vill jag ha.
En Philips Airfryer. En fritös som friterar med nästan ingen olja samt cirkulerande varmluft som gör maten klar på bara 12 minuter. Olika maträtter kan friteras samtidigt utan att de tar smak av varandra och det blir inget frityr-os. Men det bästa av allt, maten blir 80% mindre fet jämfört med en vanlig fritös. Sa jag att jag älskar friterad mat? Köp den här. 

---

Jaha, direkt efter månförmörkelsen jag missade var det visst dags för solförmörkelse, missade den med. Om det så skulle slå ned en meteorit som utrotade 90% av jordens befolkning och skapade en evighetsnatt för de överlevande skulle jag garanterat sitta och läsa tidningen med en kopp kaffe. Ingen idé att försöka imponera på mig kära natur.

---

Ähh, loggan där uppe blev verkligen inte bra..

---

Ok, nu är det är ny logga igen. Lite bättre kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar