torsdag 17 mars 2011

Men va tusan..

Igår vad det onsdag, en dag som på något sätt alltid känns bra. Tror det beror på att jag i mellanstadiet slutade tidigt på onsdagar, och den glädjen sitter kvar efter.. öh.. 17 år.

Hur som helst var det familjemiddag. Styvpappa J bestämmde mat så det blev pizza från Gula kiosken, gott. Sedan snabbt hem. Bettina färgade håret och jag packade in katterna i bilen och släppte av dom hos pappa ute i Obbola. Det är så tomt och tråkigt hemma nu :(

När jag kom hem så städade vi som besatta. Skurade toan, slängde återvinning, dammsög och svabbade alla golv. Det ska fan vara fint när vi kommer hem från Stockholm.

Stockholm ja. Vi åkter dit idag, om typ sju timmar. Mycket lägligt rasade min mage samman igår kväll. Ska inte ge alltför smaskiga detaljer, men det hela slutade med att jag stod på knä och försökte anropa Ulrik på reningsverket. Sedan svajjade jag i säng klockan 22 och small av direkt. Febriga drömmar och illamående hela natten.

Men idag känns det bättre. Tror jag. Ta i trä. Hepp hepp!

1 kommentar:

  1. uj, lät tufft det där med anropet. Hoppas du håller dig kry nu!

    SvaraRadera