torsdag 25 augusti 2011

Äntligen!

Jag gillar ju att blogga, bara skriva en massa strunt som eventuellt har något mening. Mycket annat jag skriver, te.x för jobbet eller svenska fans är väldigt styrt. Ett fast ämne, formen måste vara på ett visst sätt, tänka på mottagaren mm. Men här på isacsvärld får jag fabulera fritt.

Problemet är att det är grymt svårt att hitta på något att skriva om. Visst, jag kan ju skriva om vad som hände ri mitt liv, mina projekt eller vad fan som helst. Men ibland känns det lite torftigt att lista upp jag jag pysslat med. Döm om min glädje när jag imorse hittade Random Topic Generator. Äntligen kan jag ta ett ämne, och uttrycka åsikter, tankar, hissa och dissa! De fem första slumparna:

Going to the movie alone
Your childhood football stars
Things that you think you should not be subject to
Going to the movies with your friends
Eating out

Okej, det kanske var lite väl mycket bio här, men va fariken, vi provar! Nästa bloggpost kommer alltså att ha ett slumpat ämne.

Då kör vi!

En katt får man alltid ha med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar