lördag 19 februari 2011

Lördagsmorgon

Ah, igår så var jag och mina vännäskollegor på restaurang och teater. Den ena var dålig, den andra bra.

Eller dålig och dålig, tråkig var ordet. Det är alltså buffén på Peppes jag snackar om. Fläskfiléstek, ris, vattning sallad och konstig bea. Inte nöjd. Men sällskapet var trevligt och efterrätten god så vad gör lite dålig mat då?

Sen var det dags för klungan, blir alltid lika nervös när jag ser saker live, tänk om nån skulle ramla! Men det gick bra för alla inblandade. Föreställningen var riktigt bra, även om den var lite ojämn och tappade på slutet.

Sedan hem, somnade klockan 23. Sov elva timmar, sen upp och se på skidåkning. Jag hade egentligen tusen saker att göra, men hux flux blev jag ledig. Behöver dessutom inte kliva upp tidigt imorgon. Whohoo!

Ikväll blir det Effe och Mia, skoj. Ute är kallt, längtar till sommaren.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar