torsdag 17 februari 2011

Till helgen blir det baluns!

Denna vecka har gått hiskeligt fort, redan fredag imorgon. Det kan bero på att jag inte gjort något annat än jobbat, städat och åkt bil fram och tillbaka i södra västerbotten.

Imorgon fredag ska jag kultivera mig. Jag skall ut med mitt biblioteksgäng och göra staden osäker, eller åtminstonde bibliotekarisk. Först ska vi på Peppes och käka, jag har inte riktigt förstått vad det är för en restaurang, men det verkar som den ligger där Maxim låg förut. Maxim hade ju grymt god mat så det ska nog inte gå av för hackor.

Efter vi har smörjt kråset blir det KLUNGAN! Eftersom jag alltid får veta allt sist så upptäckte jag inte deras genialitet förns Ingen bor i skogen gick på tv (som jag såg flera månader efter det sänts), men jag har nu uppdaterat mig på youtube. Helt fantastiskt jäkla roliga! Har ni tio minuter av erat liv över? Se gärna klippet här under, så bra så bra!


Har ni bara en minut ledig kolla på den här under.


Jasså? Ni har inte tid med det heller? Ok, 25 sekunder har alla över.


På lördag beger jag och Bettina oss till våra trogna vapendragare Effe och Mia för gemensam matlagning och melodifestivaltittande, kanske bjuder Effe på spirituosan han köpte på flygplatsen i Riga? Vem vet..

Dock har det dykt upp ett annat evenemang, jag övervägde länge innan jag bestämde mig för att inte dyka upp:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar