onsdag 14 december 2011

Mina åsikter om...

Alexander Gernts avstängning från landslaget.
Om man blivit dömd för hustrumisshandel ska man inte representera Sverige. Dessutom är han inte bra nog, vem är han egentligen?

Olika elpris i olika zoner.
Ser att en massa norrlänningar skriker om att det är rätt eftersom vi får betala mer för varor som fraktas söderifrån. Är det verkligen så? Jag har svårt att tro att typ skogaholmslimpa är dyrare här än i Blekinge. Så länge ingen motbevisar mig så tycker jag att strömmen ska kosta lika mycket överallt.

Vägsalt.
Nej för tusan! Lär er köra bil och sanda mer! Saltet förstör mina skinnskor.

Vargjakt.
Eh, öh. Vet inte..

Homofobi.
Fortfarande bögälskare! Fortfarande skeptiskt till t:et i HBT.

Vilka som vinner Serie A, Premier League, Champions League.
Juventus (eller Milan), Man C, Barcelona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar