torsdag 10 februari 2011

Allt är planerat, in i minsta detalj.

Nu är packningen klar. Ska bara jobba lite, tanka bilen och sedan hämta upp Effe och sen drar vi! Vi planerar att lämna Umeå vid två, halv tre typ. Igår så packade jag min lilla väska, allt rymdes utan problem.

Pass - Check
Kamera - Check
Batteriladdare till kamera - Check
Telefonladdare - Check
Flyg/matchbiljetter - Check
Hotellvoucher - Chek
Tre par sockar - Check
Tre par kalsonger - Check
Två t-shirts - Check
En skjorta - Check
Hörlurar - Check
En penna - Check
Vidare har i bilens packats: Två snickers, två energidryck, en slatt whiskey och motorvärmarkabel. I fickorna har packats: Telefon och plånbok. På fötterna har de nya skorna placerats.

Bettina som inte ska med, har nästan mer resfeber än mig, och var uppe halva natten :) När jag vaknade hade hon brett mackor och kokat kaffe åt mig. Perfekt morgon!
Så här mycket har jag förändrats på 11 år.
Min mage har världens sämsta tajming. Den har varit i perfekt form sedan mars förra året. Men just idag, samma dag som jag ska köra 60 mil, sova i en låda och sen flyga flygplan i sju timmar till en ny stad så beslutar den sig för att haverera i ett inferno av surhet, orolighet och allmän jävlighet. Bra jobbat magen, du är underbar. Nu ska jag uppsöka herrummet för tredje gången på en timme. So long!

3 kommentarer:

  1. Hm, min packning skulle bli 3 ggr så stor som din. Lite kläder du har packa??!!!
    Ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  2. Jag är ju borta i tre dagar, så jag behöver bara tre par kalsonger/sockar. Sen har jag en t-shirt + en tröja på mig som jag ska ha idag och imorgon. Nemas problemas.

    SvaraRadera
  3. Han har INTE lite kläder att packa, tro mig! Däremot har han packat lite kläder :)

    SvaraRadera